دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد

دکتر میرزاده کوهشاهی، سرپرست دانشگاه هرمزگان در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

 ۲۷ اردیبهشت‌ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاش‌های ارزشمند و اثرگذار فعالان این عرصه پویا و راهبردی است.
روابط عمومی، قلب تپنده هر سازمان و پل ارتباطی میان مجموعه و مخاطبان آن به شمار می آید. بی‌تردید بخش مهمی از اعتمادسازی، شفافیت و تعامل سازنده با جامعه، مرهون تلاش‌های حرفه‌ای، خلاقانه و مسئولانه روابط عمومی‌ها است. 

اینجانب ضمن تبریک این روز به  تلاشگران عرصه روابط عمومی استان هرمزگان، از خدمات ارزشمند و تعهد مثال‌زدنی شما صمیمانه قدردانی می‌نمایم. 
امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و با بهره‌گیری از دانش روز و نوآوری‌های ارتباطی، همچنان در مسیر تعالی استان و تحقق رسالت جهاد تبیین موفق و سربلند باشید.  


با آرزوی توفیق روزافزون 
دکتر مهدی میرزاده کوهشاهی
سرپرست دانشگاه هرمزگان

آخرین ویرایش 27 اردیبهشت 1405
56
بازدید امروز: 20  بازدید کل: 971