- دانشگاه
- آموزش
- پژوهش
- زندگی در دانشگاه
- دانشکده ها
- پژوهشکدهها
- سامانهها و خدمات
- سامانههای دانشجویان
- سامانههای اعضا هیأت علمی
- سامانههای کارکنان و پیشخوان ارباب رجوع
- دانشجویان بین الملل
- پرتال دانش آموختگان
سامانه ها و خدمات
۲۷ اردیبهشتماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاشهای ارزشمند و اثرگذار فعالان این عرصه پویا و راهبردی است.
روابط عمومی، قلب تپنده هر سازمان و پل ارتباطی میان مجموعه و مخاطبان آن به شمار می آید. بیتردید بخش مهمی از اعتمادسازی، شفافیت و تعامل سازنده با جامعه، مرهون تلاشهای حرفهای، خلاقانه و مسئولانه روابط عمومیها است.
اینجانب ضمن تبریک این روز به تلاشگران عرصه روابط عمومی استان هرمزگان، از خدمات ارزشمند و تعهد مثالزدنی شما صمیمانه قدردانی مینمایم.
امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و با بهرهگیری از دانش روز و نوآوریهای ارتباطی، همچنان در مسیر تعالی استان و تحقق رسالت جهاد تبیین موفق و سربلند باشید.
با آرزوی توفیق روزافزون
دکتر مهدی میرزاده کوهشاهی
سرپرست دانشگاه هرمزگان