- دانشگاه
- آموزش
- پژوهش
- زندگی در دانشگاه
- دانشکده ها
- پژوهشکدهها
- سامانهها و خدمات
- سامانههای دانشجویان
- سامانههای اعضا هیأت علمی
- سامانههای کارکنان و پیشخوان ارباب رجوع
- دانشجویان بین الملل
- پرتال دانش آموختگان
سامانه ها و خدمات
طی حکمی دکتر میرزاده کوهشاهی، رئیس دانشگاه هرمزگان؛ خانم فائضه ثمری را در سمت مدیر امور آزمایشگاههای دانشگاه ابقاء نمود.
در ابلاغ خانم دکتر ثمری آمده است:
نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ در سمت مدیر امور آزمایشگاههای دانشگاه به مدت دو سال ابقاء میگردید. امید است با اتکاء به خداوند سبحان در پیشبرد اهداف دانشگاه موفق و مؤید باشید.